FC Barcelona podľa správy Mundo Deportivo zmení svojho sponzora nápojov z Gatorade na Prime.
Zmluva Barcy s Gatorade, jedným z najznámejších a najpopulárnejších športových nápojov na svete, vyprší 30. júna.
Spojenie s Prime prinesie Barce väčšiu expozíciu, ktorá tento nápoj pravdepodobne použije na svojom predsezónnom turné po USA, ktoré sa začína 22. júla.
Získanie zmluvy s Barcou je tiež obrovským prevratom pre Prime, ktorý už má dohody s PremierPINC ligovým gigantom Arsenal plus Ultimate Fighting Championship (UFC).
Zatiaľ nie sú k dispozícii žiadne podrobnosti o dĺžke zmluvy, ktorú bude mať Prime s Barcou.
Keď Barca podpísala zmluvu s Gatorade v roku 2013, bolo to oznámené ako trojročné partnerstvo, ktoré dokázalo pokračovať až do dnešného dňa.
Rovnako ako predtým Gatorade, Prime bude vidieť na okraji štadióna Montjuic počas rekonštrukcie Camp Nou a tiež v šatni a na tlačových konferenciách.
Ak Barca podpíše zmluvu s Prime, dohoda sa uskutoční mesiac po tom, ako klub nadviazal partnerstvo so spoločnosťou TP Vision, ktorá je „zodpovedná za dizajn, výrobu a predaj produktov PhilipsPHG TV, Philips Sound a AOC Audio.“
Prime odštartovali známe osobnosti YouTube Logan Paul a KSI, ktorí boli kedysi odporcami boxu, no v roku 2022 sa pri uvedení produktu na trh stali obchodnými partnermi.
Zdroj: forbes.com
Foto: mundodeportivo.com